0

Моята количка

Често задавани въпроси

Продуктът се развали. Как да процедирам за да бъде поправен?
Провери дали продукта е в гаранционен срок. Ако продукта е в гаранционен срок попълнете електронната форма за заявка за връщане на продукт. Ние ще се свържем в теб за уточнаване на подробностите по ремонта и начина на връщане.

Мога ли да донеса лично продукта за поправка?
Продукт който е в гаранционен срок може да бъде донесен лично в нашият офис за отремонтиране или замяна.

Не съм удолетворен от продукта. Как да процедирам, за да го върна?
Провери дали продукта е годен за връщане и след това попълни електронната заявка за връщане на продукт, но не и по-късно от 14 календарни дни след получаването/вземането му. Продукта трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен.

Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена?
Моля позвънете ни на телефоните за връзка за да Ви бъде преиздадена и изпратена фактура.

Нямам сертификат за гаранция в колета. Как мога да го получа?
Възможно е да получите бланка “Стокова разписка” която е със силата на гаранционна карта и с указан на нея гаранционен срок. Имате валидна гаранция за продукта дори от фактурата, която сте получили стига да бъде указан серийният номер на артикула. За продукти със сертификати за гаранция издадена директно от производителя, ще може да го откриеш в кутията на съответния продукт при доставка.

В какъв срок ще си получа парите от върнат продукт?
Сумата ще ти бъде възстановена в срок от най-много 14 дни след попълването на заявка за връщане на продукт. Парите ще бъдат преведи по банковата сметка, която сте ни указали. Ако сте заплатили чрез карта, стойността ще ти бъде върната на картата, с която сте платили.

Как да проверя дали продукта може да бъде върнат до 14 дни?
Продуктът може да бъде върнат, ако е в същото състояние, в което е бил доставен (няма драскотини, увреждания, непълен комплект аксесоари, увредена опаковка /кутия, токови удари) и не е част от изключенията, посочени тук.

Как ще разбера дали продуктът ми е поправен?
След като си изпратил продукт за поправка, максималният срок, в който ще ти бъде върнат е 30 дни. След диагностиката на дефекта от сервиза ни ще се свържем с теб по имейл или на посочения телефонен номер, за да ти предоставим пълна информация. Ако разбира се имаш въпроси относно протичането на статуса за поправка можеш да ни изпратиш имейл на info@ustore.bg или да се свържеш с нас на телефон 02 974 14 14.

Колко време имам на разположение да взема пратката си от офис на куриерската фирма?
Имаш на разположение 3 работни дни, за да вземеш пратката си от офис на куриера.

Получих дефектен продукт, какво трябва да правя?
За продукти, предлагани от UStore трябва да електронната заявка за връщане на продукт до 48 часа от доставката му.

Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице ( фирма ), как да постъпя?
Ако след като си регистрирал своята поръчка си установил, че въведените данни не са коректни и желаеш да се променят по някаъв начин (на фирма, смяна на телефон или име) е необходимо само да се свържеш с нас на телефон 02 974 14 14


X
×